لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 363
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 132189
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

20:1 , چهار شنبه 1 آبان 1392 , ترانه

رودررو میبینم تورو با اونکه تو عاشقشی....

من بد نبودم که میخوای راضی به این فاصله شی..

عشقم برات کافی نبود احساس من رفت به حراج..

زخمی ازت موندبه دلم که نداره راه علاج...

همنشین حرف دلم یه مشتی عکس وکاغذن..

چقد بهت گفتم نرو به این زودیا جانزن ..

یادگاری از تو برام چیزی نبود جز یه شکست...

به چش نیومد عشق من از وقتی اون به دل نشست..

 

...............

 



نظرات شما عزیزان:

sadaf
ساعت10:32---9 آبان 1392


میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر



تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ



زیر بارانی نرم و ریز چه شاعرانه می چسبد برای تکیه دادن


احـــسان
ساعت3:53---9 آبان 1392
نام کاربری و رمز رو یه بار دیگه بفرست الان خواستم برم خطا داد

احـــسان
ساعت3:51---9 آبان 1392
سلام مرسی
خوش به حال داداشت با این شانسش
واسه من دعا کن اینجور جاها بیوفتم

باشه وقت کردم میریم سر میزنم مطلب میزارم ولی قول نمیدم بتونم هیشه سر بزنم من خوب وضعیتم رو بهت گفتم


ایلیا11
ساعت11:32---2 آبان 1392
سلام آپم یه سری بزن خوشحال میشم... راستی خیلی وقته لینک منیا...موفق باشی یاعلی

احـــسان
ساعت3:41---2 آبان 1392
چون نامه ي اعمال مرا پيچيدند

بردند به ميزان عمل سنجيدند

بيش از همه کس گناه ما بود ولی

آن را به محبت علي بخشيدند



عيدسعیدغدیرخم برشما فرخنده باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: